Working Friday

Vilket innebär att jag ska jobba idag!
Igårdagens höjdpunkt var när jag insåg att schemat hade ändrats lite. Jobbar nämligen de sköna timmarna tors (11-21), Fre (17-21) och lör (18-23). Det som är skönt med det här är att jag slipper "öppna" restaurangen, vilket I hate! För då måste man dammsuga hela restaurangen och moppa etc, tar så mycket på ryggen och kraften inför dagen! och jag "stänger" restaurangen endast på lördag, så kan ut och festa eller så på fredagen perfect time! 
Wiho! :))) På tisdag jobbar jag också extra kväll, så cashflow förhoppningsvis :)!! 


ser fan faktiskt fram emot att jobba idag! Vädret är fint och det är Fredag! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0