uppenbarelse

Idag har jag vart hos Jennifer med Calvin, blev inte riktigt klar med vad vi skulle göra, så ni får se det en annan gång ;). 
Efter det åkte jag och Calvin till Danscentret och dansade lite Streetdance, sen tog jag en house lektion också. Mina ben literally dödade mig under passen. Rörde mig jätte stelt och inte alls lika snabbt som jag ville.... Måste nog stretcha bättre nästa gång! 

Kom hem och lagade mat. Blev inte alls så gott som jag trodde att det skulle bli! ha ha. Får ta och köpa nån kokbok eller så, för att min senaste uppenbarelse är att jag "kan inte laga mat!"... Inte bra alltså.... 

Imorgon jobbar jag heldag...böh... Vill såklart jobba så mycket som möjligt för pengarnas skull, men annars vill jag inte alls jobba! Funderar på vad jag ska göra under rasten, kanske plugga? 
Saknar solen och sommaren då jag kunde ligga utanför restaurangen i parken där och sola varje rast! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0