Pretty please !

Idag har jag vart sjuuuukt trött, anar en förkylning kommande. Which won't do!! Ska skriva Högskoleverket provet på lördag! Måste va aspigg och healthy!!

Jobbade idag, skulle nästaaaan sova över, fast med mina skillz hann jag bli klar på typ 5 min och tog sen det vanliga tåget jag brukar ta :)
Gäspade typ 2000miljoner ggr under hela dan. What the heck liksom? Sov typ 10 timmar ändå...

Är på väg hem nu, och när jag kommer hem så MÅSTE jag städa mitt rum! :p
Börja med kemilabben och andra diverse grejer.

Har lite panik inför provet... Inte hunnit träna något, alls. Om jag får över 1,5 så har mitt jobb lovat att köpa en tårta åt mig. 1,5 ska typ va omöjligt första gången man skriver HP... 1,2 ska till och med vara bra. Men fan det Skulle sitta skönt med ett 1,5 :)

Jag hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas att turen är på min sida !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0