Det går bra nu :)

Vaknade kl 7 idag, sjukt trött.
Va tvungen att ringa runt lite, jag fattar inte folk som ska ha så sjukt tidiga telefontider!?
och typ... mellan 7:00-7:45 kan du ringa, man blir super stressad!
I alla fall, veckan fortsätter med bra nyheter! Ringde äntligen till KTH och det visa sig att jag kan söka det programmet jag vill till! Nu fattas bara betyg i Kemi A och Fysik B! Måste!
Sen ringde jag till husläkarn också, ska kolla upp en grej jag tänkt på länge! finally!
Igår köpte jag spontant en deal på "Let's deal" haha, klippning, inpackning och färgning för 600 kr! Så ska pass på att boka in en tid och fixa en ny frisyr ! woho :)
Ska duscha nu, käka frukost, ta fram kläder jag vill ge bort och sen bege mig mot Hallunda för att hämta upp kursboken. Sen blir det plugg fram till 18:30 ish! Eller dans? Ångest, måste använda mitt (dyra) terminskort mer ofta... men plugg är kanske viktigare? ... Eller?
Vaknade kl 7 idag, sjukt trött.
Va tvungen att ringa runt lite, jag fattar inte folk som ska ha så sjukt tidiga telefontider!?
och typ... mellan 7:00-7:45 kan du ringa, man blir super stressad!
I alla fall, veckan fortsätter med bra nyheter! Ringde äntligen till KTH och det visa sig att jag kan söka det programmet jag vill till! Nu fattas bara betyg i Kemi A och Fysik B! Måste!
Sen ringde jag till husläkarn också, ska kolla upp en grej jag tänkt på länge! finally!
Igår köpte jag spontant en deal på "Let's deal" haha, klippning, inpackning och färgning för 600 kr! Så ska pass på att boka in en tid och fixa en ny frisyr ! woho :)
Ska duscha nu, käka frukost, ta fram kläder jag vill ge bort och sen bege mig mot Hallunda för att hämta upp kursboken. Sen blir det plugg fram till 18:30 ish! Eller dans? Ångest, måste använda mitt (dyra) terminskort mer ofta... men plugg är kanske viktigare? ... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0