ahmygad

... Sjuuuuuukt mycket folk idag !!! Det går typ inte att beskriva med ord hur mycket gäster vi hade idag! 
Tänk er typ hela terassen fylld, hela restaurangen fylld OCH teppan yaki (rummet) som för övrigt brukar vara tomt om vi inte har specialbokning också va helt fylld! Jag sa nog åt ett flertal dussin folk att vi inte hade plats idag och fick be de att gå nån annan stans. 
Lekte lite bartender också då de flesta på terassen bara ville dricka. Hihi. Lekte också lite Japan då vi hade ett sällskap på 14 pers från Japan. 

Mycket men sjukt roligt! Är dock heeeelt död nu! 
tog en drink efter jobbet i baren medan jag väntade på pappa också, vi käkade på Donken efter och sen skjutsade han hem mig. Ska egentligen inte äta mer snabbmat eller så, men tyckte att jag förtjänade det efter idag. hehe.
Blir dock hård träning imorrn för allt onyttigt jag stoppade i mig idag! 

Let's see how saturday turns out :)! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0