restart

Igår var jag sjukt känslig och irriterad. Varför vet jag inte men det fanns flera grejer jag störde mig på...
Men idag när jag vaknade så kändes allting mycket klarare, förstår verkligen inte vad som var problemet igår, idag "ser jag allt klart och tydligt". Känns så jäkla skönt faktiskt, hatar att gå runt och sura på allt och alla, it's a restart som sagt :D.
Jag är mitt inne i min träningsperiod, har faktiskt skapat en grupp på facebook som heter "träningslogg", flera är med i den och alla tränar efter sitt individuella schema fast rapporterar i loggen vad de har tränat och hur länge etc. 
Den som skippar ett pass får straff på att springa 5 km-7km. haha
Det funkar asbra faktiskt! Alla är sjukt peppade och det är kul att se folk nöjda :).
Beachbody 2012 here I come!
Ska faktiskt ta och gå ut o springa strax! woho. 

Senare blir det jobb och efter jobbet ska jag och nitton andra personer gå och se Avengers! wohoooo. Lite fika blir det innan det också förhoppningsvis :)! 
En annan bra nyhet är att jag och min vän Annam ska åka till Frankrike nästa vecka i 5 dagar och 4 nätter!! halvt spontant och halvt något vi planerat sen december. Nu har vi äntligen hittat sjukt billiga flygbiljetter och hotell. Sista dagen ska spenderas i Disney Land, så jag är sjuuuuuuuuukt PEPP!!!!!!! 
Längtar!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0