orchidé oh so beautiful!

I onsdags va jag inne i stan och letade efter en trenchcoat, kappliknande jacka i beach/brun färg. Hittade ingen. 
Gick seriöst runt i alla affärer som fanns, när jag inte orkade mer satte jag mig på cafét högst upp i Åhlens och drack lite te. Chai Te är så gott så att jag köpte med mig chaite från en tehandel hem.
Testade även en röd klänning inne på Zara that I wanna buy buy buy. 
Men det får vänta lite, måste prioritera andra grejer först!
Lite senare på eftermiddagen träffade jag Söta Danniela! Vi fikade och mumsade i oss massa mat. Spelade Rumble mot varandra, haha så sociala är vi :D!
Sen mötte vi upp Johnny och åkte till Calvins mamma's sushiställe! Det heter Restaurang Orchidé! 
Rekommenderar :) åt dumplings och gyoza! myyyccckkeeettt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0