omotiverad

I haaaaaate it! 
Har prov på tisdag, så sitter med plugg just nu. Men har puttat alla böcker bort till kanten av bordet. Jag haaaataaar att plugga. Ibland... Eller ganska ofta tänker jag "Vad är meningen?", varför ska man sitta uppe till jätte sent på natten för plugg?? 
Jag vill sova!! Finns så mycket annat jag kan hitta en större mening för. Like watching movies, or listening to music or read a book (som man gillar själv). lol 

Ah.. Den här gången vet jag inte om jag blir godkänd eller inte. Ligger på kapitel 2 av 12. Så jag hoppas, hoppas, hoppas att jag klarar mig. 
Imorgon ska jag seriöst studera. Sista dagen. Så typiskt mig!


Kommentarer
Postat av: Kevin

good luck! ganbatte! :)

2012-04-16 @ 12:22:10
URL: http://kvn5.wordpress.com
Postat av: Jennifer

Sov inte!! Om du sover då..då..då får du inte Chen bilden av mig!! :O

2012-04-16 @ 22:42:27
URL: http://seoulified.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0