Iwishuponastar

Idag har jag förövrigt, vart och hälsat på hos pappas jobb med min kompis Annam. blev massa sushi, yakiniku och gyoza till lunch! nom nom nom..
sen stack jag till jobbet och jobbade ca 3.5 timme och sen hem! sjukt soft!
Igår var vi och såg på spontanbio efter att jag slutat jobba runt 9 tiden, vi såg på the hunting games (heter det så?).
Den va okej :) haha, faktiskt liiite bättre än jag tänkt mig.
Imorrn ska jag luncha på Fridays med Tomio och sen blir det jobb till midnatt. På söndag blir det fest!

Nice weekend! !


Kommentarer
Postat av: Anonym

The Hunger Games heter filmen ;)

2012-04-14 @ 15:08:11
Postat av: Kevin

hahaha hunting games xD kul med lite spontan bio :)

2012-04-15 @ 16:40:33
URL: http://kvn5.wordpress.com
Postat av: kaede

ha ha ha, visste att det lät fel med "hunting games"..

2012-04-16 @ 00:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0