2012-04-29

Har precis kommit hem och kan säga att jag är helt slut! Gick ju och la mig as sent igår så det var sjukt jobbigt att vakna imorse. Hann knappt ens fixa mig så slängde ner allt i en väska samt typ tre olika outfits, sen stack jag till Skärholmen och "hets"handlade saker och ting inför Surprisepartyt som vi hade för vår vän Nina! Åkte sedan med typ ... 5-6 kassar till arbetet och jobbade. Kom ganska mycket folk under kvällen, det jobbiga var att alla kom samtidigt så man hade knappt ens tid att tänka snabbt... Var lite orolig att det skulle vara asmkt folk senare med, behövde gå från jobbet typ kvart över nio. Men som tur var så gick alla samtidigt också runt halv 9. Så jag stämplade ut klockan 9. Sen kom pappa och körde mig till Älvsjö där surprisepartyt skulle vara! Jag hade vart asstressad hela dagen så väl under partyt hade jag sjukt med adrenalin. Det försvann dock runt 11, sen vart jag jätte trött haha. Nu ligger jag i sängen... Ska koppla av med lite musik och drama...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0